Sujud Bunyi Kruppp Krapp

Korang pernah tak masa sujud lepas tu bunyi lutut macam berderap-derap? Serammmmm. Syaza pernah! Huhu

Rasa macam, “Ya Allah, tua sangat ke aku ni?” 😐😑

Waktu kena tu masa dekat zaman U (sekarang alhamdulillah tak ada dah). Satu lagi bila nak lari, huhu, rasa macam lutut dah tercabut sebelum lari. Sakit.


Tambah lepas lari cecah atas lantai, lepas tu lantai sejuk, aduh, sakit giler. 😕

Ke Syaza sorang yang pernah ada pengalaman masa muda bunyi lutu berderap masa sujud? 🙋🙉

Siapa ada, ce angkat tangan sikit, nak cari geng 😆🙌

Categories:

2 thoughts on “Sujud Bunyi Kruppp Krapp”

  1. Etuza says:

    Semakin kita berusia..tak apa ambil produk..mana lah tahu kembali normal

  2. dear anies says:

    dulu ya sbb sy suka minum ais… tp xde laa smpi sakit. just bunyi je.. alhamdulillah skrg dah x de lg…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge