pengalaman luka czer lambat sembuh sebulan keluar air bisa shaklee

Pengalaman Air Bisa Keluar Dari Luka Czer Hampir Sebulan

Last updated on December 6th, 2022 at 03:15 pm

Luka czer lambat sembuh. Inilah antara mimpi ngeri untuk awak selepas bersalin secara czer. 

Dalam artikel ini Syaza akan berkongsi mengenai pengalaman seorang Ibu yang melahirkan anak ketiganya secara pembedahan atau caesarean, dan lukanya tidak bercantum dengan baik walaupun sudah hampir sebulan melahirkan.

Keadaan tersebut menyebabkan si Ibu tidak selesa dan terdedah dengan jangkitan kuman.

Oleh itu, si Ibu telah ikhtiar bagi memastikan lukanya cantum dengan baik dan air bisa tidak lagi mengalir keluar.

Luka Luaran Czer Kena Cepat Kering

Ada juga tips keringkan dengan kipas (kreatif)

Biasanya luka czer bahagian luar ambil masa untuk sembuh sepenuhnya antara 6 hingga 10 minggu. Tapi awak tetap tak boleh ambil remeh apabila ada air yang selalu orang kita panggil sebagai air bisa keluar dari luka czer awak. 

Kena selalu keringkan kawasan luka dengan baik terutama selepas mandi. 

Termasuk juga jika awak cepat berpeluh atau perut awak menutupi kawasan parut, pastikan rajin lap secara perlahan-lahan untuk keringkannya.

Rajin keringkan akan membantu untuk awak lebih waspada dengan keadaan luka czer awak.

Kesan Yang Akan Berlaku Dari Air Bisa Czer

Keluar air dari kawasan pembedahan czer, kalau tak hati-hati akan menyebabkan awak terkena jangkitan kuman. 

Kesan dan akibat yang akan berlaku dari air bisa czer yang keluar di kawasan luka yang tidak cantum baik sepenuhnya adalah seperti demam, kawasan luka yang membengkak, jadi merah, lebih teruk adalah bernanah. 

Jururawat kesihatan juga akan bantu untuk memeriksa awak dari masa ke semasa.

Bersalin czer melibatkan pembedahan major

Jangan sampai perkara yang teruk itu terjadi. Oleh itu selalu periksa kawasan luka dan perhatikan ada air bisa yang mengalir atau tidak.

Pengalaman Luka Czer Keluar Air Bisa Selepas Bersalin | 29 Hari

Penafian: Produk yang dinyatakan bukan untuk mendiagnos, merawat atau menyembuhkan. Sila dapatkan nasihat profesional jika nak.

TESTIMONI SET CZER SHAKLEE VIVIX VITAMIN C LUKA CZER CANTUM SEMBUH AIR BISA TAK KELUAR STOP

Testimoni Vivix Shaklee dan Vitamin C Shaklee Untuk Luka Czer dan Air Bisa | Ini adalah pengalaman downline Syaza sendiri yang telah ikhtiar untuk proses penyembuhan luka czer-nya serta mengatasi masalah air bisa yang keluar walaupun dah 29 hari bersalin. 

Doktor menasihatkan agar beliau pantau dari rumah sahaja. Beliau sudah rasa sangat tidak selesa dan masih jalan terbongkok-bongkok hampir sebulan.

Oleh sebab itu beliau ingin mencuba sendiri Vivix dan Vitamin C dari Shaklee yang boleh membantu proses penyembuhan luka czer.

Mula Mencari Ikhtiar Untuk Keringkan Luka Czer dan Air Bisa Dengan Cepat

21 September | Syaza telah menerima satu WhatsApp yang berbunyi begini

“Set Czer. Yang sembuh luka tu je. Sebab saya dah hari ke-29. Tapi masih keluar air di luka czer saya.

Saya search Google. Saya baca artikel Shaklee ni dan ada nombor Cik.

Saya tak buat dressing pun tapi doktor suruh pantau dari rumah. Ada keluar air (di luka czer).

Saya memang tahu Shaklee ni terbaik. Saya nak ambil set yang sekali Vivix.

Tak kisah la duit berapa pun janji sembuh. Nak dukung baby pun seksa,”

Terus Buat Keputusan Nak Cuba Shaklee untuk Luka Czer

22 September | Beliau buat pembayaran dan Syaza teruskan order untuk Set Luka Czer Shaklee yang Optimum terdiri daripada Vivix Shaklee dan Vitamin C Shaklee.

Beliau juga dapat daftar Shaklee secara percuma sahaja dengan pembelian Set Luka Czer dari Shaklee ini.

Tonton Video di YouTube: Luka Czer 29 Hari Keluar Air Bisa Kering dengan Shaklee

Sementara Tunggu Luka Czer Cantum dan Air Bisa Kering, Darah Nifas Keluar dengan Lancar!

24 September | Barang dah sampai ke rumah jam 2.50 petang, beliau confirm kan sekali lagi cara makan Vivix Shaklee dan Vitamin C Shaklee dengan Syaza. 

Jam 6.59 petang, beliau kongsi dengan Syaza lepas dapat barang je beliau terus makan dan 2 jam kemudian tiba-tiba je darah nifas keluar dengan banyak.

Padahal seminggu sebelum ini darahnya macam dah nak habis. 

Rupanya masih ada lagi darah nifas yang tersimpan dan asbab minum Vivix Shaklee, darah nifasnya lebih lancar.

Alhamdulillah beliau bukan saja dapat manfaat luka czer dan air bisa tapi sekali manfaat melancarkan darah nifas yang mana dah banyak testimoni berkaitan Vivix Shaklee lancarkan darah nifas.

3 Hari Ambil Set Czer Shaklee: Luka Dah Cantum Elok dan Tak Keluar Air Bisa Dah

28 September | Hari kelima bersama Set Luka Czer Optimum Shaklee.

Beliau update, air bisa dah berhenti keluar dari hari ketiga beliau consume iaitu pada 26 September lagi. 

Malah beliau juga menyatakan bahawa dah boleh jalan seperti biasa, tak ada terbongkok-bongkok lagi.

Bukan itu sahaja luka czer dah cantum elok. Beliau juga dah berani pegang luka czer sebab sebelum ni memang tak berani langsung nak pegang kerana takut terbuka atau terkeluar air.

Nak bergerak dah senang dan tak rasa sakit dah.

Hasil Selepas 3 Hari Makan Vivix Shaklee dan Vitamin C Shaklee

  • Darah nifas yang awalnya hanya seperti lendir kuning macam dah nak habis, kembali lancar
  • Badan bertenaga
  • Dah tak jalan bongkok
  • Lebih cergas
  • Luka czer cantum dengan baik selepas 3 hari makan Vivix Shaklee dan Vitamin C Shaklee
  • Air bisa dah stop keluar

Awak ada masalah seperti downline Syaza ini, air bisa masih keluar walaupun selepas sebulan atau mungkin lebih lagi, luka czer pun masih tak ada perubahan positif?

Awak boleh cuba Set Luka Czer Shaklee Optimum. InshaAllah, kita ikhtiar dan Allah membantu. Dan ikhtiar mestilah dengan yang terbaik. Shaklee terbukti bukan sahaja berkesan seperti testimoni di atas dan ada banyak lagi testimoni lain tentang luka czer yang awak boleh baca dari sini.

Malah paling penting adalah Shaklee selamat dan semulajadi.

Nak cuba?

WhatsApp Syaza hari ini 0187684817 (klik untuk WhatsApp).

Baca lebih lanjut >> Set Bersalin Shaklee [Czer]

(Visited 4,992 times, 1 visits today)

1 Comment

Leave a Reply