Testimoni Set Puasa Shaklee Untuk Gastrik

Tak Tinggal Puasa Walau Ada Gastrik Sejak Cuba Set Ini

Last updated on June 8th, 2024 at 01:33 pm

Pengalaman Makan Set Puasa Shaklee Untuk Gastrik | Menderita gastrik bukanlah sesuatu yang boleh di buat mainan. Hanya yang menghadapi sahaja tahu betapa teruk dan seksanya rasa ada gastrik. Begitu juga dengan asid refluks berlebihan dan yang sewaktu dengannya.

 

Tambahan pula waktu anda nak berpuasa, perlu tahan diri dari makan dan minum. Sahur yang berkualiti amat penting bagi anda yang ada masalah gastrik.

 

Baca lebih lanjut: 6 Tanda Gastrik Angin Dalam Badan

Testimoni Set Puasa Shaklee untuk Gastrik

Testimoni Set Puasa Shaklee - Gastrik

Pengalaman Dila sendiri (yang ada masalah gastrik). Dila kena gastrik dari Darjah 4. Tiap-tiap tahun paling banyak puasa dalam 2 minggu je. Puasa 3 sampai 4 hari, gastrik datang. Lepas tu tak puasa 2-3 hari. Macam tu la setiap tahun. Bila gastrik datang mesti rasa nak muntah baru lega. Pedih ulu hati jangan cakap la.

 

Hospital mana Dila tak pernah pergi?

 

Klang, Ipoh, Sungai Petani, Tapah.. semua Dila pernah pergi sebab sakit sangat tak tahan. Makan ubat pula, macam-macam dah makan. Gamat, susu kambing, ubat itu, ubat ini, minyak itu ini. Tapi tak baik juga. Makan pun tak boleh silap. Kalau makan benda berangin, siap la! Sakit sampai nangis-nangis.

 

Tapi untuk pertama kalinya, tahun ni Dila berpuasa dengan Set Puasa Shaklee. Alhamdulillah Dila baru 8 hari tinggal puasa sebab period. Dila menyusukan anak, alhamdulillah dengan izin dari Allah, Dila masih bertenaga. Dah 10 hari berpuasa tanpa tinggal puasa sebab gastrik (macam zaman dulu). Syukur sangat!

Untuk anda yang berminat nak cuba Set Puasa Shaklee bagi memudahkan anda berpuasa – sila hubungi Syaza melalui WhatsApp untuk mendapatkannya – klik untuk wassap.

(Visited 95 times, 1 visits today)

2 Comments

Leave a Reply