CarotoMax® Shaklee (Fungsi, Manfaat, Testimoni dan Harga)

Pernah terfikir kenapa ada sayur dan buah yang memiliki warna tertentu? Lobak, berwarna merah. Malah ada juga lobak yang berwarna ungu seperti Lobak Ungu (Purple Carrot) yang menjadi salah satu

Set Puasa Shaklee untuk Ibu Menyusu & Mengandung

Di bulan Ramadhan, atau nak ganti puasa, yang mana satu kategori kalian? Sedang menyusukan anak, atau menyusukan dan juga mengandung dalam masa yang sama atau mengandung? Ha, 2 pekerjaan mengandung

Bisnes Shaklee Kerja Dari Rumah Tanpa Modal

Hai, tengah mencari sebuah bisnes atau kerjaya atau perniagaan yang boleh di bina dari rumah? Tahniah sebab dah jumpa yang selayaknya iaitu bisnes atau perniagaan Shaklee! Ya, boleh di bina

Promosi Shaklee April 2020

Mengumumkan ketibaan bulan keempat dalam tahun 2020 iaitu April. Sekejap je dah masuk bulan keempat. Macam mana dengan perkembangan kehidupan masing-masing hari ini? Bertambah baik, atau masih di tahap yang

Set Cadangan Perlindungan Imuniti & Tingkat Antibodi Shaklee

Bagi sesetengah yang lain, sebagai contoh, bermain hujan itu tidak menjadi masalah, tetapi ada yang walaupun terkena sedikit sahaja hujan, keesokan harinya jatuh sakit, demam, selesema dan sebagainya. Adakah itu

Nutriferon Granules Shaklee Available Today @ 2 pm

Hai assalamualaikum. Syaza ada pengumuman yang sangat penting sekarang ini iaitu tentang stok Nutriferon Granules Shaklee yang akan available online hari ini jam 2 petang. Limited seorang boleh beli 5

ResV Shaklee Untuk Badan Bertenaga dan Cergas

Pengambilan 2 softgel ResV Shaklee setiap hari membantu membekalkan tenaga kepada tubuh badan. ResV berfungsi bagi menja apenghasilan mitokondria yang menjadi ‘tapak’ bagi tenaga kita. Dalam masa 2 hingga 3

Rumah Makan Cibiuk, Kajang | Sambal Free, Bebek Sedap

Syaza penggemar makan makanan pedas. Tapi pedas Malaysia dan Indonesia je. Pedas Korea yang Samyang and the geng tu, I tak tahan. Hehehe. Hujung sudu pun belum tentu mampu habis.

7 Bahan Kandungan Utama ResV Shaklee

ResV diformulasikan oleh Shaklee dengan menggunakan 7 bahan alami semulajadi yang terpilih.  7 Bahan Kandungan Utama ResV Shaklee ResV dari Shaklee 13x ganda lebih berkuasa daripada resveratrol sahaja 1. Anggur

Jalan Jalan Japan Kip Mall Bangi

Waktu first time nampak sebesar gedabak lambang Jalan Jalan Japan dekat Kip Mall, terus ajak husband singgah, hehehe. Sebenarnya tak tahu pun apa benda Jalan Jalan Japan ni tapi sebab